Mrzite trbušnjake? Radite ovo i stanjite trbuh za par cm u nekoliko tjedana

hula hup

hula hup

Nedavna studija pokazala je da bi većina žena na sebi prvo promijenila izgled trbuha. Problem je što pored djece, posla i svih ostalih obaveza, nemaju vremena otići u teretanu ili unajmiti osobnog trenera. Ali sada, zahvaljujući posljednjem hitu među slavnima, rješenje mogu pronaći u hula-hupu

‘Upravo sada vrtim hula-hup!, ‘zatvitala’ je nedavno Kelly Osbourne. ‘Pet minuta ujutro, pet minuta navečer… za pet dana izgubila sam pet centimetara u struku!’

Nedavno je i Michelle Obama vrtjela hula-hup klečeći, Grace Jones imala ga je na pozornici tijekom nastupa prošle godine, a Beyonce je zasluge za odličnu liniju nakon poroda pripisala upravo hula-hupu.

Kako bi provjerila učinkovitost hula-hupa, u avanturu se upustila novinarka Daily Maila Jenny Wood, koja je prije 18 mjeseci rodila. Iako je izgubila kilograme nakupljene u trudnoći, tzv. majčinskog trbuha nije se mogla riješiti, zbog čega se već pomirila da će se na ljeto morati oprostiti od bikinija.

Pomoć je potražila od 30-godišnje Anne Drury, koja se hula-hupom profesionalno bavi posljednjih pet godina.

Čak i oni koji su beznadno nekoordinirani mogu naučili vrtjeti hula-hup, a tajna je u iskustvu i pravoj opremi – što je veći i teži hula-hup, lakše ga je kontrolirati i brže ćete trbuh dovesti u red.

Kad je odjeća u pitanju, bolje je da bude što uža jer na taj način tkanina neće ometati oblikovanje trbuha.

Anne objašnjava da je ‘hula-hupanje’ poput vožnje bicikla – trebate pronaći svoj ritam i kad ga pronađete, nikad ga nećete izgubiti. Glazba vam može pomoći da se opustite i olakšati proces. Annin savjet je da ostanete pozitivni, samo se koncentrirajte na to da vam obruč ne padne. Modrice također nisu rijetke dok učite.

Za šest tjedana trbuh se suzio za pet centimetara

Jenny je dobila savjet slijediti primjer Kelly Osbourne, dakle vrtjeti obruč 10 minuta dnevno. Za intenzivniju vježbu, trebala se polako okretati dok vrti obruč ili hodati po kući. Za veću potrošnju kalorija, trebala je mijenjati tempo – ubrzavati pokrete da se obruč vrti brže, a potom usporiti.

Nakon početnih borbi s obručem, Jenny je nakon tri tjedna mogla napraviti sto okretaja prije pada obruča. Nakon četiri, mogla ih je napraviti tisuću u oba smjera, pritom hodajući po kući. Anna joj je predložila da čita knjigu, priča na telefon ili nađe neku treću aktivnost kojom će okupirati ruke – tako da može vrtjeti obruč praktički ne razmišljajući o tome.

Nakon šest tjedana desetominutne dnevne vježbe, rezultati su bili nevjerojatni – njezin trbuh se suzio za pet centimetara, struk za dva centimetra, a stražnjica za tri. Osim toga, izgubila je dva i pol kilograma.

U svakom slučaju trud se isplatio! Zato, ako liniju još niste doveli u red, nabavite hula-hup! Kako biste si olakšali početničke muke, naučite ga vrtjeti uz ovaj video…

{youtube}0visc3p6uAA|500|400|0{/youtube}

Foto: Thinkstock, Magazin.net.hr