Djana Mujadžić, Pariz
djananouvelles@gmail.com

U sjeni procvalih djevojaka

Žene vole cvijeće i rado ga koriste kao modni uzorak. Kultna printana odjeća engleskog branda "Liberty", sa cvjetnim motivima nanovo ukrašava najprivlačnije odjevne predmete: šešire, torbice, cipele, šaleve ili naočale.

Različiti stilovi aktualno, obilno koriste "Liberty ludosti", koje je 1875. u modu uveo, londonski trgovac Arthur Laseby. Njegovi uzorci se nose na planini, selu ili pokraj morske obale.

Cvijetni printovi koji ukrašavaju suknje mladih djevojaka podaruju dašak romantizma ljetnim opravama, a tvrtka "Besimon", prodaje cipele "Liberty" svake dvije minute. Personal potvrđuje kako su "crvene tenisice jedanko kao tirkizne ili maslinaste, medju najtrazenijim. Također su popularne haljine sa dubokim dekolteima na leđima što se nose sa prigodnim prslucima ili korzet branda, koje obožavaju jako mlade djevojke" – ističe Rosa Seddouad, što predstavlja kreatora.
Suvrmene maloljetnice, ipak, ne žele ličiti na Lauru Ingalls, junjakinju iz tv serije "Kućica u preriji" pa odjeću "Liberty", uspješno kombiniraju s drugim markama.

Na internetu se izmjenjuju prihvatljivi planovi dostupni na brojnim sajtima koji predstavljaju haljine, hlače, kupaće kostime ili cvjetne suknje za sve ukuse i po različitim cijenama. Razumljivo, današnje fashion cure ne žele ličiti na mame koje su nosile stil "BabaCool". Radije se odlučuju za cvjetne modele uvijek traženih "D&G", "H&M", "Naf-Naf", "Pimkie", "Promod" ili "Blandoo". Njihove mame i mlađe bake se, opet, odlučuju za cvjetne uzorke koje predlaže kuća "Cacharel"

Akademija-Art
29.05.2011.