Lana Del Rey nakon Mulberryja postala i zaštitno lice H&M-a?

Nakon što je inspirirala Mulberry, koji je prema njoj nazvao IT torbu koja je postala popularnija od one nazvane prema Alexi Chung, u modnim se krugovima naveliko nagađa kako je pjevačica Lana Del Rey osvojila još jedan veliki brend – riječ je o švedskom divu H&M-u

H&M još nije potvrdio ovu vijest, no nije ju ni opovrgnuo. A glasnogovornik globalnog brenda rekao je samo kako im se ne sviđa komentirati glasine te da će o uzbudljivim suradnjama obavijestiti javnost na početku jesenske sezone.
Švedski div, koji je nedavno potvrdio suradnju s avangardnom belgijskom modnom kućom Maison Martin Margiela, tijekom sezona angažirao je brojne poznate zvijezde poput Selme Blair, Georgije May i Jerry Hall, Imogen Poots i drugih. A iako je prema nekim nagađanjima Lana već snimila kampanju za H&M u New Yorku, ostaje nam tek vidjeti je li riječ o "patki" ili je pjevačica zaista uspjela "zavesti" H&M.

Foto: Fatboyradionyc.com
Izvor: JB/VLM

Akademija-Art