Deset načina da zablistate čim se ustanete iz kreveta

spavanje-thinkstock

Pravilnim tretmanima prije i tijekom spavanja itekako možete doprinijeti svom izgledu. Donosimo vam nekoliko jednostavnih savjeta stručnjaka koji će vam preporučiti kako izgledati prekrasno i dok spavate

Počnite rano

‘Neka vam umivanje nekoliko sati prije spavanja postane navika. Što duže čekate vjerojatnije da ćete biti umorni i nećete lice oprati temeljito što će otrovima i nečistoći omogućiti da cijelu noć ostanu na vašoj koži. Naime, propustit ćete najbolje vrijeme za liječenje kože jer noću je vaša koža prokrvljenija i nema ničeg drugog na vašem licu što bi ometalo upijanje’, tvrdi dermatologinja Laurie Polis iz N.Y.C.

Spavajte na leđima

Ležanje na trbuhu je loše za takozvani beauty sleep. Naime, glava u prosjeku teži oko tri kilograma i stvara veliki pritisak na lice ukoliko spavate na trbuhu ili boku. Mnogi dermatolozi tvrde da mogu reći na kojoj strani neka osoba lica spava jer je na toj strani puno više bora.

‘Podebljajte’ jastuke

‘Spavajte tako da ispod glave stavite dva jastuka. Gravitacija pomaže limfi i krvi, pa se tako neće akumulirati tekućina’, savjetuje Polis.

Štedite novac, a ne bore

Noću ne morate brinuti da će vam se šminka razmazati, pa izaberite hidratantne kreme bogatijih formula, posebno kada je u pitanju osjetljivo područje oko očiju.

Blistava koža

U svoju noćnu kremu dodajte kap kreme za samotamnjenje ili koristite kremu koja sadrži dihidroksiaceton ili DHA, poznat i kao gliceron, aktivni sastojak koji potamnjuje kožu.

Izbjegavajte ugljikohidrate

‘Večera neka bude bogata proteinima te sa smanjenim udjelom šećera. Preporučljivi su losos i šparoge jer su prirodni diuretik. Izbjegavajte rižu, tjesteninu i krumpir. Prehrana bogata ugljikohidratima kožu čini mlitavom’, kaže Nicholas Perricone dermatolog iz Connecticuta.

Birajte saten

‘Kako se ne biste probudili s naelektriziranom kosom, spavajte na satenskoj jastučnici ili kosu omotajte u svileni šal. Ti materijali su puno mekši od pamuka, pa je i manje trenje’, savjetuje stilist Harry Josh.

Balerina u postelji

Skupite kosu na vrhu glave u punđu poput onih kakve nose balerine. Koristite laganije gumice kako biste izbjegli stiskanje. Ujutro ćete imati raskošan volumen i lijepu valovitu kosu’, kaže Josh.

Maska za kosu

Koristite hidratantnu masku ili regenerator za kosu koji će je navlažiti tijekom noći. Ujutro isperite.

Tableta za ‘dobro jutro’

Stvorena je za osobe koje si ne mogu priuštiti dovoljno sna poput primjerice samohranih zaposlenih majki. Tablete sadrže energizirajući spoj tiamina, riboflavina, niacina, vitamina B6 i B12 i ekstrakt guarana sjemena. Ispušta sastojke u krvotok krajem zadnjeg ciklusa spavanja što će vam pomoći da se probudite bistrog uma, a ne mamurni i umorni. (Magazin.net.hr/InStyle)