Džana Mujadžić
djananouvelles@gmail.com

Brand "Hoss Itropia" na vratima luksuza

Hoss Intropia, španjolski brand u usponu, upravo je uposlio nadarenog Miguela Palacio, koji neće poput bivših uzvanika ostvariti samo "One shot" kapusulu, nego pravu kolekciju, koja bi trebala dozvoliti stvaranje treće linije odijevnih predmeta.

Kreator ostvaruje savršen "Prêt-à-porter" predviđen za jesen-zimu 2011/12 i modne dodatke, naglašenog luksuza.


Glavna linija je stvorena 1994. godine, kada je marka i oformljena pa namijenjena "ženstvenim i romantičnim" klijenticama u dobi od 30 i 40 godina. Dopadljiva "Silver linija" lansirana je 2009. godine, za mlade i sexy potrošačice. Cijene su se kretale oko 300 eura za haljine, a 250 eura za hlače i kaputiće. Nova, "kreatorska", linija će biti iznad dvije prve, pošto sadrži kompletnu opremu: modne dodatke i cipele.

Marka je nedavno u Rimu otvorila ogroman i jako raskošan "flag-ship", smjestivši se na 300m² u prekrasnoj palači, restauriranoj i smještenoj u blizini Plazza di Spagna /Španjolskog trga/. Brand postojeću mrežu od 19 prodavaonica, namjerava zamijeniti velikim prostorima, poput onog, već završenog u Valence, gdje je otvoren prodajni punkt od 600m².

 

Proširenja će se ostvariti u Italiji, drugom tržistu "Hoss Intropie", koja nastoji konkurirati i francuskom fashionu. Na području Hexagonea je, zasada, zastupljena kod multimarki, njih stotinu, ali odgovorni žele parišku prodavaonicu, koju planiraju otvoriti slijedeće godine.

Pored prisutnosti na punktovima raširenim u 1500 gradova planete, brand fashion tržištu predstavlja i prodavonice u Ryadu, Dohi, Koweit Cityju, Mexicu, pripremajući otvaranje već izgrađenih u Dubaiu, Costa Rici i Brazilu. Proslogodišnja zarada je iznosila 49 milijuna eura, ali vlasnik Constan Hernandez nastoji ovogodišnje poslovanje podići, na 54 milijuna eura.

Akademija-Art.hr
06.04.2011.