Toplom je paletom suptilnih tonskih prijelaza, s potrebnim akcentom svjetla ostvario prizor u kojem zdanja povijesne slojevitosti postaju vodilja u razumijevanju grada, no gdje je i svaki oblik dio njegove privlačnosti. Iznalazi zanimljive rakurse promatranja, poznatom daje oznaku otkrića, ali uvijek poštujući sliku, koja je (ili može biti) zaštitni znak pojedinog grada. Dokinuo je oporost materijalnog (iako se ono taktilno uvijek sluti)… i mekoćom svaka scena dobiva notu poetskog.
Prošetali smo ovim prostorima "Lijepe naše" i uspjeli doživjeti širinu ljepote u gradovima sjevera i juga na način likovnog promišljaja, jednog likovnog koncentrata, ideje da se ljepota najvećih, a ponekad i najljepših hrvatskih gradova donese na način u kome je sačuvano ono priznato, poznato i spomeničko, a s druge strane, gdje je unijet likovni senzibilitet, osjetljivost, na način da se raznolikost vremena i prostora svede na srodnu likovnu statistiku, da prepoznamo lik, zanos, likovnu gestu, odnos prema boji, kompoziciji, da svaki od tih gradova bude dat u svojoj autentičnosti. Poetska konotacija se povlači na svim slikama, gdje je boja i svjetlo zablistalo punim intenzitetom i punom vrijednošću, sjajno njegujući tonski vid slikarskog. Punina pastela izražava stvarnost i taktilnost svih zdanja, autentičnost svakog prostora.
Slavonski Brod
Slikar je modernog senzibiliteta, ali s poštivanjem klasičnih postulata, slikar koji je uspio i osjetiti i sačuvati vrijeme u slici, sve tragove, biljege koji su ostali na zdanjima zgrada, crkava… ali svi ti gradovi uključuju sve ono gdje postoji prošlo, sadašnje i buduće, gdje postoji jedno htijenje da se u slici kumulira vrijeme.
Split
Bitna su dva elementa u njegovim slikama. Jedno su neobični rakursi, kojima gradi svoje prizore, a drugi element je osjećanje svjetla. To je unutrašnje svjetlo. Svjetlo koje se često "ne vidi", bez direktnog izvora, ali koje u njegovim slikama blista, daje ozarenost samoj slici, unutrašnji bljesak, treptaj te puninu života.
Sisak
Osijek
Slike:
Pula
akademija-art.hr