Umjetničko djelo „Ruka“ umjetnice Darije Jelinčić postavljeno je 11. prosinca 2019. na plakatu dimenzija 12 x 4,80 m na pročelju zgrade tvrtke CROZ u Zagrebu, kod križanja Slavonske avenije i Avenije Marina Držića gdje će biti izložen šest mjeseci i vidljiv tisućama ljudi

Tvrtka CROZ, nastojeći društveno odgovorno postupati kroz inkluziju umjetnika u svoje poslovno okružje, odlučila se na suradnju s HDLU jer želi javni prostor i prostor rada svojih djelatnika oplemeniti umjetničkim djelima umjesto uobičajenim reklamnim vizualnim rješenjima.

Umjetnički rad „Ruka“ predstavlja suradnju tehnologije i čovjeka. Roboti koji dolaze u miru, s buketom cvijeća koji predstavlja bijelu zastavicu.

Rad „Ruka“ pripada seriji fotografija Dekodirajući čovjeka kojom se propitkuje ispreplitanje tehnologije i medicine, napredak tehnologije te poboljšanju ljudskog tijela, s iščekivanjem što će nam donijeti sutra. Konstantnu težnju za napretkom čovječanstva možemo proučavati kroz prizmu humanizma, težnje individue biti bolji promičući racionalno mišljenje, slobodu, toleranciju, demokraciju te brigom za svoje sunarodnjake. No možemo otići i korak dalje te proširiti takvo gledište na poboljšanje ljudskog organizma. U tom slučaju više nismo orijentirani samo na tradicionalne humanističke metode edukacije i kulturnog razvitka, nego se usmjeravamo na razvitak tehnologije i medicine koji će nam u konačnici omogućiti misliti iznad onoga što se prihvaća kao ljudski. Tehnologija napreduje, usavršava se i probija u nove sfere vrlo brzo. Organizam je preveden u problem genetičkog kodiranja i pročitan, a društvo nikada do sada nije bilo toliko suštinski povezano i potkrepljeno tehnologijom kao danas. Takav razvitak već ima, a zasigurno će imati još i veći utjecaj na poboljšanje života pojedinca, time i promjenu samoga društva, što će polagano, ali sigurno otvarati mnoga nova pitanja u religiji, etici, pitanju besmrtnosti, demografskoj slici planete, socioekonomskoj slici itd. Projekt Decoding Homo bilježi inovacije i tehnološka poboljšanja ljudskog tijela, spajanje tehnološkog i biološkog s iščekivanjem što će nam donijeti sutra.

Darija Jelinčić diplomirala je Sociologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Za vrijeme studija upisuje fotografiju kao izborni predmet na Studiju dizajna u Zagrebu. Čestim boravcima u Pragu nastavlja raditi na svom fotografskom razvoju otkrivajući dugu i bogatu češku fotografsku scenu. Prirodno kombinira ova dva interesa, sociologije i fotografije, koristeći osobnu fascinaciju ljudskom prirodom i kulturom u svom fotografskom izražaju. Projekti na kojima radi uglavnom su usmjereni na ljude i njihov odnos prema zajednici. Za vrijeme umjetničke rezidencije Cité Internationale des Arts u Parizu surađivala je s Institutom za robotiku i inteligentne sustave (ISIR) Sveučilišta Sorbone, kao i s umjetnicima iz Rusije, Kine, Tajvana, Južnoafričke Republike te Hrvatske. Sudjelovala je na dvije radionice Agencije VII i izlagala svoj rad u Barceloni, Londonu, Kelnu, Aveiru, Zagrebu, Pragu i San Franciscu. Darijin rad uvršten je u dvije fotografske knjige WPGA te zastupan od umjetničke galerije Fouladi Project u San Franciscu, te se nalazi u muzejskim i privatnim kolekcijama kako u Europi tako i u Sjedinjenim Američkim Državama.

Tijekom lipnja 2020. godine otvorit će novi natječaj koji će biti objavljen na web stranicama HDLU-a.