Gradonačelnici Dubrovnika i Splita žestoko su kritizirali zakon kojim je tržište taksi usluga potpuno liberalizirano. Kažu da je zbog njega u Splitu i Dubrovniku nastao kaos i najavili da će tražiti izmjene zakona kojima bi se od potpune liberalizacije izuzeli gradovi pod zaštitom UNESCO-a

Vozi, stani, iskrcaj, ukrcaj. I tako bez prestanka, danju i noću. Gužve sve veće, strpljenja sve manje. Golem splitsko-dubrovački problem postali su taksiji. 

– Dubrovnik je dvije ulice oko grada jednosmjerne i kad vi natisnete tu 3000 auto taksi vozila nema šanse, tu ne može proći ništa, govori predsjednik Udruženja obrtnika autotaksi prijevoznika Dubrovnik Miše Miloslavić. 

Prije zakona o liberalizaciji autotaksi prijevoza na dubrovačkim ulicama bilo je 225 taksija. Zakon je trebao smanjiti gužve i omogućiti povoljniji prijevoz. U Splitu i Dubrovniku dogodilo se suprotno. Traži se promjena zakona. 

Dva grada – ista priča. Više turista – više taksija. Niti im se zna točan broj, niti se kontrolira tko ih, koliko i kako vozi. U Dubrovniku 500 taksija, u Splitu stotinjak više. To je, kažu, gornja granica za gradove pod UNESCO-ovom zaštitom. Danas ih ulicama vozi tri tisuće.

Autorice: Mariola Milarodivć Perić/Morana Baričević/I.H./HRT

Leave a Reply

Your email address will not be published.