Diesel kolekcija za proljeće 2019 pokrenuta uzbuđenjem utrke

Akademija Art

Za prve korake u sezonu „Proljeće 2019“ Diesel ponovo radi više od očekivanog i izbacuje specijalnu kolekciju. Ekstremni sportovi, motokros i grafike video igara iz 90-ih poslužili su kao inspiracija za proljetnu kolekciju: svaki komad ima svoju jedinstvenu poveznicu s Dieselovom estetikom. Ekstremni sportovi i motociklistička kultura uklesani su u DNK ovog brenda.

Ekstremni sportovi i moto inspirirane komponente dugo su vremena dio Dieselovog pristupa, a ove godine donose hiper vizualne dodatke; neonske boje, odvažna pletiva, polikromirane kamuflaže i živopisne grafike koje su prikazane u video igrama iz 90-ih.

Diesel, poznati talijanski brand, jedan je od najpopularnijih na europskom tržištu. Osnovao ga je Talijan Renzo Rosso 1978. godine i od samih početaka bilježi neprestani rast. Godišnje proizvodi više od 3000 novih artikala, koji su rezultat velike kreativne slobode i neprestane inovacije. Diesel

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Next Post

Guess kampanja za proljeće 2019.

Kolekcija za proljeće 2019. snimljena je u sunčanoj Pallma de Mallorci u Španjolskoj. Pred objektiv slavne modne fotografkinje Tatiane Gerusove stali su slavni modeli Viki Odintcova, Kristina Krayt, Mishel Gerzig, Gulsina Kalimullina […]