Pozicioniranje u glavi potrošača – edukacija

U tijeku su prijave za edukaciju s vremenom održavanja:

  1. travnja 2019. 16:30-20:00
  2. travnja 2019. 16:30-20:00

Danas je tržište zagušeno proizvodima koji su toliko slični da razlike gotovo pa i nema, to su proizvodi koji podmiruju iste ili slične želje i zahtjeve potrošača. S druge strane, potrošači nikada nisu bili zahtjevniji. Oni su ti koji biraju, oni su najvažniji.

Marke komuniciraju što neki proizvod jest, odnosno što on za potrošača može i treba predstavljati. Dok potrošači u svojoj svijesti pridaju pravu vrijednosti određenoj marki, oni uspostavljaju odnos s markom temeljen na pozitivnom iskustvu i jamčevini kvalitete. Prava vrijednost marke je u percepciji potrošača. Naučite kako se uspješno pozicionirati u glavama potrošača.

Sadržaj seminara:

  • segmentacija tržišta
  • pozicioniranje
  • upravljanje markom.

Polaznici će naučiti kako odabrati pravu ciljnu skupinu za svoj proizvod ili uslugu, kako joj se obratiti na ispravan način da bi se smjestili u njihovoj glavi na način na koji mi želimo pa kad pomisle na svoju potrebu ili želju da se prvo sjete nas i/ili našeg proizvoda. Pričati ćemo o različitim vrstama segmentacije i zašto je danas najpolularnija segmentacija po životnom stilu. Također će naučiti osnove upravljanja markom, kako joj postaviti profil i dati karakter kako bi se lakše uspostavio odnos s potrošačem i pretvorio se u lojalan..Seminar je namijenjen svima koji imaju potrebu staviti svoj proizvod i/ili uslugu na tržište ili to već čine, ali žele bolje rezultate. Idealno je za obrtnike, male i srednje poduzetnike koji nemaju mogućnosti imati veliki marketinški odjel unutar tvrtke.

Predavačica: Ivana Nobilo