Već više godina Hrvatska gospodarska komora, uz ne mali trošak, organizira veliki event Kupujmo hrvatsko, pa kao glavni rezultat imamo da se Trg bana Jelačića još jednom, na par dana, pretvori u neko vašarište

Nakon toga nigdje ne vidimo neke pokazatelje o rezultatima ovako velebne akcije. Istovremeno možemo zapaziti kako neke vrlo uspješne ekonomije nas nisu još poćele kopirati, nego Kinezi, Korejci, Japanci, Ameri, Britanci, Talijani, Švicarci i još mnogi drugi i dalje uporno stalno nešto organiziraju po svijetu što bi se ukratko moglo objasniti kao da koriste odrednicu – KUPUJTE NAŠE, tj. kinesko, talijansko, američko, francusko. I td.

Izgleda kako je priredba KUPUJMO HRVATSKO bez nekog opravdanog ekonomskog rezona i kako se samo radi o još jednom manifestiranju verbalnog domoljublja. Pri tome je zanimljivo konstatirati kako naši dnevni listovi, razni news magazini i drugi mediji, čije gospodarske rubrike I redakcije, po velebnim hotelima organiziraju razna savjetovanja iIi konferencije, nisu našle važnim malo više ukazati na potrebu, probleme i opravdanost izvoza tj. odrednice KUPUJTE HRVATSKO.

I sada se pitam – ima li smisla u takvoj konstalaciji predlagati da mudro osmislimo i počnemo po svijetu provoditi promidžbeni programKUPUJTE HRVATSKO.

Nije jasno radi čega u Hrvatskoj niko nije uspio organizirati nastup na EXPO2015 u Milanu sa svojih 25 milijuna posjetitelja. I zašto niko nije ni pokušao razmotriti to kao veliki hrvatski gospodarski I promiđbeni promašaj. Ne. Mediji su šutali. Evo i sad bi mogli a i trebali u barem deset europskih metropola, za početak, organizirati Hrvatske kuće u kojima će biti vrstan restoran, supermarket kvalitetnih hrvatskih proizvoda i svaki tjedan jedna umjetnička izložba, na koj bi se predstavila naša vizualna umjetnost. arhitektura, dizajn, moda, film i drugo. Ako tome dodamo da se svaki tjedan promovira i neka turistička zajednica – možda bi to bio pun pogodak.

Bilo bi zanimljivo znati na koji način i u kojoj mjeri surađuju Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska tiristička zajednica i što misle o ideji KUPUJTE HRVATSKO , te u kojoj mjeri i na koji način surađuju s umjetničkim i stručnim organizacijana.

Hanibal Salvaro