Ako ste propustili Interliber, do 20.11.2016. možete kupiti izdanja nakladničke kuće MATE po sajamskim cijenama. Donosimo pregled najprodavanijih knjiga na Interliberu
UMIJEĆE JAVNOG GOVORA, S. Lucas
Iz sadržaja:
Što povezuje poslovni sastanak, prezentaciju na sudu, vojni brifing i fakultetsko predavanje? Gotovo je sigurno da ćete u tim prilikama imati potrebu za vještinama govorništva. Imate obvezu, prema sebi i prema svojim slušateljima, u potpunosti se pripremiti svaki put prije nego što izađete pred publiku. Obaveza prema samom sebi je očita: što se bolje pripremite, bolji će biti vaš govor.
Pripravnost uključuje sve, od profiliranja publike do izrade vizualnih pomagala, od organiziranja vlastitih misli do uvježbavanja njihove izvedbe. S etičkog stajališta, presudno je biti u potpunosti informiran o temi.
Naučite kako da vaš nastup učinite uspješnim i savladate tremu, bilo da držite govor ispred svog tima u uredu ili imate javni nastup na međunarodnoj konferenciji.
Cijena: 420,00 kn
Sajamska cijena -30%: 294,00 kn
UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA, G. Dessler
Zašto je pažljiv odabir kandidata za radno mjesto važan?
Nijedan posao koji obavljate nije važniji od odabira odgovarajućih djelatnika. To je važno iz tri razloga: radne učinkovitosti, troškova i pravnih obveza. Kao prvo, vlastita radna učinkovitost ovisi o vašim podređenima…
Kako i koje testove koristiti; kako koristiti radne uzorke i simulacije; situacijsko testiranje; provjera prošlosti kandidata i preporuke; vođenje intervjua (vrsta pitanja, neverbalno ponašanje) i druge tehnike testiranja potražite u knjizi.
Cijena: 514,50 kn
Sajamska cijena -30%: 360,15 kn
PMI VODIČ KROZ ZNANJE O UPRAVLJANJU PROJEKTIMA, Project Management Institute
Vodeći alat za upravljanje projektima i neophodna referentna literatura svakog voditelja projekata. Četvrto izdanje Vodiča kroz PMBOK® odražava doprinos i znanje aktivnih voditelja projekata i pruža temeljna znanja o upravljanju projektima onako kako se ona primjenjuju na široki raspon projekata. Međunarodno prepoznati standard voditeljima projekata pruža neophodni alat za primjenu upravljanja projektima i postizanje organizacijskih rezultata.
Iz sadržaja:
– Što je projekt?
– Što je upravljanje projektima?
– Odnos između upravljanja projektima, upravljanja programima i upravljanje portfeljima
– Upravljanje projektima i upravljanje operacijama
– Uloga voditelja projekata
– Znanje o upravljanju projektima
Cijena: 420,00 kn
Sajamska cijena -50%: 210,00 kn
MALA CRVENA KNJIGA PRODAJE, Jeffrey Gitomer
Kako dobiti sastanak?
Ako nemaju interesa, nećete dobiti sastanak. Ako ne pružite vidljivu vrijednost, nećete dobiti sastanak. Ako niste uvjerljivi, nećete dobiti sastanak.
Morate povećati svoju stručnost na više od brošure i cjenika. Umjesto da navečer proučavate TV, morate postati stručnjak za industriju u kojoj radite, morate znati kako vaši potencijalni klijenti i mušterije koriste vaš proizvod ili uslugu da bi unaprijedili svoje poslovanje.
Prva stvar koju morate učiniti prije nego što dobijete sastanak je privuči pažnju onoga koji odlučujue. To postižete tako da im pristupate pitanjima i izjavama koje vode do toga da požele saznati više…
Cijena: 157,50 kn
Sajamska cijena -50%: 78,75 kn
PAMETNO ODREĐIVANJE CIJENA, J. Raju, Z. J. Zhang
Iz sadržaja:
Konkurenti ne predstavljaju jedini rizik za prodavače. Kupci također više nisu poslušni kao što su nekad bili. Internet je na potrošačkom tržištu izmijenio način na koji se tržištem šire informacije o cijenama. Potrošač koji kupuje automobil vrlo je dobro informiran o cijenama te može vrlo lako pronaći infomacije o tome kolike su cijene automobila kod različitih prodavača…Na industrijskom tržištu internet također igra sličnu ulogu tako što povećava transparentnost cijena i proširuje geografsko područje na kojem tvrtka može pronaći dobavljače…
Ova knjiga će Vam pokazati na koji su način inovativne strategije određivanja cijena pomogle vodećim tvrtkama da stvore vrijednost i nove potrošače.
Cijena: 210,00 kn
Sajamska cijena -40%: 126,00 kn
UTJECAJ: ZNANOST I PRAKSA, R. B. Cialdini
Ova knjiga je provjera psihologije potvrđivanja – otkriva koji čimbenici potiču ljude da kažu “da” na tuđe zahtjeve. No, ne radi se o “popularnoj” psihologiji već o znanstveno utemeljenom djelu. Autor u knjizi kombinira eksperimentalne dokaze sa strategijama koje je prikupio radeći različite poslove u kojima je mogao utjecati na razne ljude (kupce, klijente, potrošače).
Iz sadržaja: Titule su simbol autoriteta koji je istodobno i najlakše i najteže zadobiti…Istraživanja koja su se bavila proučavanjem načina na koji status autoriteta utječe na percepciju visine pokazala su da titule vode iskrivljavanju doživljaja visine. U jednom primjeru, isti je čovjek sa svakim povećanjem svog statusa prividno narastao za jedan centimetar…
Knjiga koja potiče moć uvjeravanja.
Cijena: 262,50 kn
Sajamska cijena -50%: 131,25 kn
Mogućnost plaćanja po predračunu ili pouzećem.
*U cijenu nisu uračunati troškovi poštarine
Narudžbe primamo isključivo na: mate@mate.hr ili tel. 01/4500-302
Ponuda vrijedi do 20.11.2016.