Kada se prije godinu dana pojavila na tržištu sa svojim brendom cipela MARA D, Marijeta Duvnjak znala je što želi. Nakon iznimnog uspjeha prve kolekcije osluškivala je želje i komentare klijentica i sada predstavlja novu kolekciju obuće kojoj je nemoguće odoljeti

MARA D ss 2016 campaign 1

”Reakcije na prvu kolekciju stizale su iz svih krajeva svijeta i bile su više nego odlične. Posebno oduševljene klijentice su bile dizajnom. No, među njima je bilo i onih koje su taj dizajn željele vidjeti na ravnim sandalama i tenisicama, obući koju mogu nositi čitav dan. Znala sam da je upravo to smjer u kojem trebam ići s novom kolekcijom”, objašnjava Marijeta Duvnjak, dizajnerica i vlasnica brenda MARA D

Rezultat Marijetina promišljanja je kolekcija tenisica od najfinije kože koje u ovoj sezoni više nisu samo ‘casual wear’. U ponudi su dvije varijante – niske tenisice ‘na čičak‘ (modeli MAI i MEI), te visoke tenisice na vezanje (modeli BLUE, DAISY i ANNE). Zahvaljujući sofisticiranom dizajnu, sve se one vrlo jednostavno kombiniraju u svakoj, pa i poslovnoj odjevnoj kombinaciji za popularni ‘casual smart look’. Kada su pak sandale u pitanju, ove sezone sve je u znaku ravne obuće. Tako je u ponudi ravna varijacija najpoznatijeg modela MARA i potpuno novi, atraktivan model SANOA. U kolekciji prevladavaju pastelne, nježne nijanse roze, bež, tirkizne i sive, s primjesama intenzivnijih nijansi plave, ljubičaste, te azurno plave.

MARA D ss 2016 campaign 2

“Kao i svakoj ženi važno mi je da obuća koju nosim bude vizualno atraktivna, izrađena od kvalitetnih materijala i udobna za cjelodnevno nošenje. Upravo tome u izradi MARA D obuće posvećujemo najveću pažnju”, zaključuje Marijeta Duvnjak čija nova MARA D kolekcija objedinjuje sve što je ženama u intenzivnoj užurbanoj svakodnevici bitno – upečatljive su, kvalitetne, moderne, stylish, udobne i mogu se nositi u svakoj prilici.

Kampanja za proljeće – ljeto 2016. nastala je pod kreativnim vodstvom dizajnerice i vlasnice, Marijete Duvnjak. Ispred objektiva fotografa Franje Matkovića našle su se Darija Gabrić i Petra Krnić, za make up bila je zadužena Sanja Obrovac, styling Doris Fatur, a za kosu Mijo Majhen.

MARA D ss 2016 campaign 3

MARA D ss 2016 campaign 4

MARA D ss 2016 campaign 5

MARA D ss 2016 campaign 6

O brendu MARA D:

Dizajnerica Marijeta Duvnjak u proljeće 2015. godine javnosti predstavlja prvu kolekciju obuće svog brenda MARA D. Atraktivnost modela, udobnost obuće i kvaliteta izrade osnova su brenda MARA D čiji su svi modeli izrađeni ručno od visoko kvalitetnih talijanskih materijala zahvaljujući pedesetogodišnjem iskustvu hrvatskog postolara.

Mara D brend pratite i na:

MARA D ANNE 1

MARA D BLUE 2

MARA D DAISY 2

MARA D MAI 2

MARA D MARA FLATS 2

MARA D MEI 2

MARA D SANOA 2

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.