Marina Lacković lansirala je kampanju za najnoviju kolekciju svog modnog brenda Larie, za sezonu proljeće/ljeto 2016 pod imenom “Byron”

Marina Lacković 1

Iz modne radionice ove već afirmirane dizajnerice koju obožavaju brojne domaće fashionistice, dolazi romantična kampanja koju će premijerno prikazati na nadolazećem Fashion Weeku Zagreb, 11. prosinca. Larie by Marina Lacković, modni je brend koji je u kratkom vremenu oduševio sve ljubiteljice mode, te postao sinonim za modernu, urbanu djevojku koja se ne boji istovremeno biti ženstvena, glamurozna, ali i romantična.

Upravo je romantizam glavna inspiracija najnovije Marinine kolekcije. Romantično, nerealno, nestvarno – tri su riječi koje obilježavaju kolekciju te kojima se dizajnerica Larie vodila pri njenom stvaranju. U novoj kolekciji koristi samo najfiniju čipku, a prevladava paleta crne, bijele, sive i puderaste boje. Svaka je haljina jedno malo umjetničko djelo u koje je utrošeno od 7 do 15 metara tanke čipke nalik na paučinu, te su zbog toga haljine nevjerojatno lagane i nosive. Baš kao što ih pronalazimo u romantizmu, tako se i u Marininoj kolekciji ističu upravo njegovi glavni elementi uz dodatak moderne doze koju pronalazimo u ženstvenim krojevima. Prepoznatljivi bogati, široki rukavi te stožasti donji dio i naglašen uzak struk, samo su neke od karakteristika romantične Larie djevojke. U gornjem djelu, Marina kombinira različitu čipku i satenske trake koje vizualno izdužuju torzo, a “točku na i” čine mali i veliki volani koji se pojavljuju na rukavima te gornjem i donjem dijelu haljina, čime su modeli dodatno obogaćeni i prošireni. Uz sanjive haljine, kolekciju čine i nezaobilazna odijela koje Marina ponekad smatra ženstvenijim i izazovnijim, čak i od mnogih kratkih haljinica. Neklasična odijela obilježavaju potpuno drugačiji krojevi, duži blejzeri te ženski frakovi s čipkanim i mrežastim rukavima. Odijela u ovoj priči poprimaju sasvim novu dimenziju.

Marina Lacković 2

Marina naglašava kako joj je ovo najdraža Larie kolekcija do sad, a u njenom stvaranju idejama nije bilo kraja pa nas tako u kolekciji očekuje i do 60 modela romantičnih haljina i ženstvenih odijela koje ćemo za dva tjedna vidjeti i na pisti zagrebačkog tjedna mode! Fotografije je snimila Karmen Poznić, scenografiju osmislila Tatjana Grivić, a prekrasna Ana Laura Kapetanović zaštitno je lice kampanje. Dijana Bole – Sajko zaslužna je za šminku, a frizuru je kreirala Iva Baletić iz salona Jagoda. Stvaranju cijele kampanje zaslužne su i asistentice Matea Makelja, Tara Matić i Barbara Šandar.

Marina Lacković 3