Je li presudan UTJECAJ PREDIZBORNIH ANKETA NA BIRAČE?

I opet, pogađate, prorežimske televizije (dvoglave partije HDZ&SDP) narod bombadiraju naručenim parapolitičkim „anketama za istraživanje javnog mnijenja“, a sve s ciljem kako bi još više pojačale ionaku veliku apatiju glasača

CRO Demoskop: HDZ povećao prednost ispred ostalih stranaka | N1 HR

Zanimljivo da prednjače u toj ‘operaciji’ lobotomije glasača upravo komercijalne NOVATV i N1 i naravno dalje prenose Hanza media pa nastavite niz… I zanimljivo uvijek ista taktika, kada je na vlasti SDP njemu rejting raste, a gle čuda kada je na vlasti HDZ njemu rejting raste bez obzira što čak i u tim istim agencijama je objavljeno da se 81% građana ne slaže kako Vlada upravlja državom, da Hrvatska ide pogriješnim smjerom i da je premijer najnegativiniji ???

Naravno, uvijek će složiti da one opcije kojih se plaši vladajuća koalcija, gle čuda, pada rejting, a onih koje se boje raste rejtnig, kao da igraju ‘čovječe ne ljuti se’… I najveći poraz novinarstava je što te prozirne uličlarske manipulacije prenose niti manje niti više nego nacionalne komercijalne televizije i najveći tiskovni mediji – poraz novinarske etike.

Povjernje građana (glasača) je bitno da bi anketa bila vjerdodstojna, a sve neprsitrane ankete govore da više od 80% građana ne vjeruje u rezultate istraživačkih agencija koje nas bombadiraju s ekrana nacionalnih televizija.

„Odbijanje ankete i neizjašnjavanje ispitanika jedni su od ključnih metodoloških problema društvenih, a tako i predizbornih istraživanja. Upravo navedeno utječe na reprezentativnost uzorka, jer zbog visoke proporcije odbijanja anketa i uskraćivanja odgovora, čak i najkorektnije planiran anketni uzorak može postati pristran. Da bi se provjerio mogući utjecaj predizbornih anketa na birače, potrebno je da ih oni zapažaju i smatraju vjerodostojnim.“(Diplomski rad – MOGUĆNOST UTJECAJA PREDIZBORNIH ANKETA NA BIRAČE – Tomislava Saša)

No, vratimo se mi malo na ‘Redovito mjesečno istraživanje agencije Promocije plus’.

Idemo pogledati činjenice u oči. Da skinemo krinku agenciji Promociji plus, koja je samo metafora za ostale agencije, a koje forsiraju gore navedeni mediji.

U anketi koju je Promocija Plus od 19. prosinca rađena za RTL televiziju Ivo Josipović je dobivao 42,1%, Kolinda Grabar Kitarović 30,5%, Milan Kujundžić 9,3%, a Ivan Sinčić 7,5%, neodlučnih je bilo 10,6%.

Anketa Agencija Ipsos Puls od 19. prosinca, rađena za Novu TV također dala veliku prednost Ivi Josipoviću od 46,5%, Kolinda Grabar Kitarović je dobivala 34,9 posto, Ivan Sinčić 9,2%, a Milan Kujundžić 7,2%.

Stvarni rezultati predsjedničkih izbora

Treba li podsjetiti, stvarni rezultati prvog kruga predsjedničkih izbora 28. prosinca su bili Ivo Josipović 38,46%, Kolinda Grabar Kitarović 37,22%, Ivan Sinčić 16,42%, te Milan Kujundžić 6,3%.

Obrađeno 99,98 posto listića: Josipovićeva prednost dodatno smanjena

Kao što je vidljivo iz prikazanih brojeva, poznate agencije Promocija Plus i Ipsos Puls, čijim uslugama se koriste čak i televizijske kuće i većina tiskovina, su u svojim predviđanjima davale prednost Ivi Josipoviću nad Kolindom Grabar Kitarović od gotovo 12%, što je vrlo loše “predviđanje” rezultata budući da je konačna razlika između vodećih dvaju kandidata u konačnici bila samo 1,2%.

I je li se što promijenilo danas? Ne, samo što te iste agencije i mediji rade za HDZ a prije za SDP – pametnome dosta.

Novi pokušaji manipulacije temeljeni na starim manipulacijama.  mediji sustavno manipuliraju u korist …

A gdje je nestala novinarska etika?

Kao prvo novinar se ne smije oslanjaju na montirane ankete hrvatskih parapolitičkih „istraživačkih agencija za javno mnijenje“ jer one ne daju  niti blizu točan postotak kao u SAD. (Primjer je predsjednički izbori Ivo Josipović gdje je griješka bila prijeko 17%)

Mjesecima je najpozitivniji političar bio ‘Nitko’, a niste pomislili da se ipak radi ne o Nitko nego o Narod odlučuje?

Kao drugo tko kaže da se ne će kandidirati za izbore GI Narod odlučuje i neka je podrži samo 50% potpisnika inicijative za referendum o promjeni izbornog sustava to je već 11 mandata, uostalom naše neovisno istraživanje, u ruralnim i urbanim područjima, svih godišnjih doba od 18 do 80 godina, obrazovanja-od osnovne škole do sveučilišta i doktorata, ukratko  od čovijeka do čovijeka – Face to Face -, otkriva da HDZ ima 18%, Narod odlučuje raste na 19%, a SDP 16%, MOST-nl 14%, Živi Zid pada na 11%… i onda je li sada novinari iz N1&NOVATV sasvim druga slika.

(Da se razumijemo, GI Narod odlučuje nema nikakve dodirne veze sa UiO niti HRAST, jer se kao progresivni konzervativci i vjernici zalažu za univerzalne principe slobode za svakog čovijeka bez obzira na rasu, spol i religiju, za razliku od farizeja, tako se izjasnilo 78% ispitanika, a među njima je bilo pripadnika svih religija i manjina.)

Uostalom i logika nam govori da su ankete makar i približno točne – e onda bi HDZ raspisao izbore čim prije – u jesen kaj ne an da biježe od njih ko’ vrag od tamjana? Ali oni se boje, jer to znamo iz pouzdanih izbora i to  iz izvora  vrha stranke  HDZ da su oni isto radili istraživanje  za sebe i došli gle čuda do sličnih podataka kao i mi.

(E, sada zamislite da se ide na izbore po novom izbornom sustavu?)

I sada se čovijek pita pa gdje je nestalo novinarstvo?

Ovi prestrašeni ukočeni kamena lica voditelji dnevnika na državnoj HRT sve više nalikuju na državnu televiziju Sjeverne Koreje (koliko kloniraju mlade samocenzura voditelje to je čudo), a općenito program postaje slika bezličan kao u stara komunistička olovna vremena bez slike i glasa, a privatne nacionalne komercijalne televizije se pretvaraju u promotora gore navedenih agencija, čitaj – političke kaste.

Čovjek se pita može li se pasti niže? Novinar ne smije služiti indoktrinaciji, samocenzuri, desnim, lijevim ili srednjim političkim opcijama već jedino i samo istini, mora uvijek biti pa i žrtvovati se za istinu, tragati za tim svetim novinarskim gralom, a ne se bojati vlastite sijene.

Pogledajte kako to rade američki novinari:

Svaki novinar koji robuje indoktrinaciji, samocenzuri i političkoj kasti   nije položio životni ispit. Dok u diktatorskim društvima častni novinari riskiraju živote za istinu u Hrvatskoj, koja je slobodno društvo željeli mi to priznati ili ne, novinari ne žele žrtvovati niti karijeru zbog istine i to je poraz novinarske struke.  Svaki novinar ima slobodu izbora da djeluje za opće dobro ili da gura glavu u pijesak sve drugo su samo pusti izgovori.

Nismo još čuli niti vidjeli novinara na javnoj hRT ili komercijalnoj televiziji da javno bez dlake na jeziku upita svoje ‘uvažene’  goste-ministra ili premijera:

  1. a) Zašto narodu branite pravo na referendum?… Zašto se bojite vlastita naroda?
  2. B) Zašto se ne borite protiv korupcije?
  3. C) Znate li vi da je korumpirano pravosuđe je zloćudni tumor Hrvatske? …
  4. D) Što je po vama smisao politike?

Zašto novinari i urednici na državnoj hRT ili privatnoj nacionalnoj TV ne naprave emisiju po uzoru na svoje američke kolege da i mi jednom čujemo:

Da, mi možemo (Yes We Can)! (Ako ste pažljivo pročitali ovaj hvale vrijedan proglas ‘Yes We Can’ pisan iz srca mogli ste zapaziti da su glavni akteri iz zloglasne kukuriku koalicije upravo oni koji sada, naravno uz veliku podršku gore navedenih medija, rade puč protiv Bernandića, a što zaudara na ‘veliku koaliciju’, naravno i najveći ljigavac hrvatske politike zvan – pinokio razdjelnik opet je dio vladajuće koalicije – slučajno ili i u tome ima prste Sova i šišmiši?)

A gdje se izgubio glas Crkve?

O da prve klupe katedrala i crkava rezervirane su upravo za one farizeje koji su za vlast i novac spremni i prodati dušu nečastivom i jesmo li kada čuli od kardinala i biskupa da im jasno i glasno citiraju Isusa:“Vi farizeji čistite čašu i zdjelu izvana, a iznutra ste puni grabeža i zloće. Nerazumni! Nije li onaj koji je načinio vanjštinu načinio i nutrinu?” (Luka 11:39, 40).

“Teško vama, farizeji, jer volite prednja sjedala u sinagogama i da vas se pozdravlja na trgovima! Teško vama, jer ste kao nezamjetljivi grobovi po kojima ljudi hodaju, a da to i ne znaju!” (Luka 11:43, 44).

“Teško vama, zakonoznanci, jer ste uzeli ključ  znanja. Sami niste ušli, a one koji bi htjeli ući sprečavate!” (Luka 11:52).

“Teško i vama, zakonoznanci, jer tovarite na ljude terete teške za nošenje, a sami se ni jednim prstom ne dotičete tih tereta! Teško vama, jer gradite grobnice prorocima, a vaši su ih praoci ubili!” (Luka 11:45-47).

Utjecaj predizbornih anketa na birače?

Pitate se je li presudan UTJECAJ PREDIZBORNIH ANKETA NA BIRAČE? Hoćeš li vjerovati prodavačima magle ili svom srcu? U svom srcu pronađi odgovor čoviječe.

Je na koncu konca svaki čovjek ima slobodu izbora djelovati u ime dobra ili gurati u glavu u pijesak pod izgovorom kao mi “mali ljudi” ne možemo ništa promijeniti ili Ko bu se dignul, a ne događa se meni … Zbog nečinjena Hrvatska propada. Nečinjenje ti čini malim čovjekom, a djelovanje velikim čovjekom. Budi jak! Budi lav! Budi sve! Djeluj čovječe ako želiš biti NETKO u Ocima Domovine.

Budi jak

Marko Frankopan III