log0 AA 3

log0 AA 3

Savjeti za zdrav obrok na putovanju

Sezona godišnjih odmora već je počela, a gotovo svatko od nas planira barem neko kratko putovanje. Bilo da idete nekamo na samo nekoliko dana ili na malo dulji period, bilo da idete na ljetovanje ili imate poslovno putovanje, pobrinite se da imate zdravu prehranu dok ste na putu

photo averie woodard

Osim uobičajenih, standardnih higijenskih potrepština, kao što vlažne maramice i ubrusi koje i inače nosite na put, nemojte zaboraviti ponijeti i nešto za jelo tijekom puta jer putovati na prazan želudac vrlo je štetno po zdravlje. Stoga, vodite računa o svojoj prehrani i na putovanju. Od toga što i kako jedete, u većini slučajeva, ovisi vaše emocionalno stanje i opće zadovoljstvo, a i raspoloženje nam je, naravno, bolje kada smo siti.

Naša lista preporuka za zdravu prehranu na putovanju neka vam bude od koristi:

Voda je vrlo važna. Uvijek na put ponesite barem malu bočicu s vodom da ne biste dehidrirali. Poslije, ovisno o vrsti prijevoza koji koristite, možete kupiti još vode ako vam bude potrebna.
Imajte uza se zdrave grickalice, kao što su sušeno voće, orašasti plodovi ili svježe voće. Ako iznenada osjetite glad, ovo je najbolja varijanta da malo prigrizete na zdrav, ispravan način.
Ako ipak ne možete bez sendviča, napravite ga kod kuće, a pritom upotrijebite kvalitetne namirnice za koje ste sigurni da su svježe. Integralni kruh, peciva, povrće, kuhano meso i maslac složite u zdrav obrok u obliku sendviča.
Kada putujete vlastitim automobilom, ponesite sa sobom mini hladnjak. Imat ćete više opcija za odabir i čuvanje hrane na putovanju.
Prije polaska na put nemojte propustiti obrok. Lagane i hranjive namirnice održat će odgovarajuću razinu šećera u krvi i vi ćete se osjećati puno bolje tijekom cijelog putovanja.
Grickalice i druge namirnice na benzinskim postajama vrlo su kalorični, puni soli, šećera i masnoća. Ako je moguće, izbjegavajte jesti takve namirnice za vrijeme putovanja.
Tijekom putovanja nemojte konzumirati jela koja sadrže sirova jaja, kao i ostalu sirovu hranu i mliječne proizvode jer zbog visokih temperatura može doći do razvoja bakterija u njima.
Za djecu je voće najbolji putni zalogaj. Operite ga i dobro posušite kod kuće, a tijekom putovanja ponudite ih djeci.
Ako planirate dulje putovanje, prije polaska djeci nemojte davati veliku količinu tekuće hrane jer ona može izazvati mučninu.
Već smo spomenuli kako nije dobro gladan ići na put, no isto tako nije dobro ni previše se najesti jer će se organizam osjećati umorno te će trošiti puno energije na probavu unesene hrane. Umjesto da uživate u svom putovanju, na taj ćete se način osjećati pospano i bezvoljno, a to nikako ne želite! dobartek.spar.hr

porn porn

log0 AA 3