log0 AA 3

log0 AA 3

UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA

P. Cardona, C. Rey
UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA

Upravljanje pomocu misija MalaOva se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) te implementacijskom konzaltingu (praktičnoj primjeni u poduzećima)

Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije pribaviti konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje od nje stvoriti priručnik s uputama o tome ˝kako upravljati poduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvaćanja upravljanja. Žele privući pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja te se nadaju da će ova knjiga pomoći u poučavanju menadžera o tome kako stvoriti kulturu s visokom razinom predanosti koja vrednuje ljudski rad te organizira svoju djelatnost na način koji uključuje sve više učinkovitosti i motiviranosti.
Prvi stup, teorijsko istraživanje, ono je koje odgovara na sljedeća pitanja: je li itko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta pri tome predložena? Ubrzo smo uvidjeli da uz literaturu koju imamo u našoj knjižnici, postoji obilje objavljenih knjiga koje su izravno ili neizravno povezane s temom ove knjige. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrijednosti, kulture, motivacije, kvalitete, procesa, vodstva i tako dalje.

Drugi je stup našeg modela praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju provedenom 2000. godine, koje smo utemeljili na upitniku poslanom na adrese 220 poduzeća, ustanovili raznolike poveznice između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. proveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva poduzeća u definiranju i provođenju organizacijske kulture. Sve ukupno smo iz poduzeća diljem cijelog svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih značajki onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacijskom kulturom˝.

Treći stup našeg MBA modela, implementacijski konzalting, jest ono što nam je omogućilo objavu ove knjige, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane te doista funkcioniraju u praksi. Kao rezultat toga, tijekom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u poduzećima svih veličina i u različitim gospodarskim granama.

Kratki sadržaj:

Mitovi i stvarnosti upravljanja:
Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća
U potrazi za kulturom poduzeća:
Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture
Ususret novom modelu upravljanja:
Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom
Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba

Pablo Cordona redovni je profesor Upravljanja ljudima u organizacijama pri IESE Business School. Titulu magistra poslovnog upravljanja (MBA) stekao je na IESE-u a titulu doktora znanosti na UCLA-u. Predaje u visokim školama među kojima su UCLA u Sjedinjenim američkim državama, IAE u Argentini, te CEIBS u Kini. Cardona-ov savjetodavni rad obuhvaća od organizacijske promjene do razvijanja talenta i stvaranja uspješnih timova menadžmenta najviše razine. Razvio je koordinirao seminare unutar poduzeća u organizacijama kao što su Abott, Danone, Sony, Nestlé, Oracle, te Roche kako u Španjolskoj tako u drugim zemljama.

Carlos Rey izgradio je svoju karijeru u industrijskom sektoru a trenutno obavlja savjetodavne usluge. U industrijskom sektoru zauzima visoko razvijene upravljačke položaje u operacijama, prodaji, nabavi, te logistici u različitim zemljama (Indija, Meksiko, Ujedinjeno kraljevstvo, te Španjolska). Prije nego što je Rey počeo raditi, bio je generalni direktor HUF-e España, vodećeg poduzeća u proizvodnji sustava za zaključavanje za automobilsku industriju sa preko 500 zaposlenika.

Izdavač: Mate d.o.o.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 208 str., 15,0 cm x 23,0 cm

POŠALJITE UPIT ZA OVAJ PROIZVOD

porn porn

log0 AA 3