log0 AA 3

log0 AA 3

MATE: Knjiga je poklon neprolazne vrijednosti - iskoristite 20% popusta

Fit za prodaju MalaFIT ZA PRODAJU, D. Bićanić

Autor nam daje odgovore na pitanja kako sagledati sebe, kakav stav zauzeti prema poslu i životu općenito, kako pronaći ono što volimo, kako vizualizirati i postaviti korake do cilja i kako biti pozitivan.
Vrhunski prodavači svoj posao uspoređuju s osvajanjem Mt. Everesta. Ovakav planinarski pothvat zahtijeva jasno razrađen sustav međusobno ovisnih mjera, aktivnosti i ponašanja kako bi uspon prošao uz što manje rizika i što više šansi za uspjeh...
Ako se odlučite za ovaj način razmišljanja o vlastitoj profesionalnoj i radnoj budućnosti, otvoriti će vam se sasvim sigurno novi horizonti.

Kratki sadržaj:

Uvod
Stvari koje ti nitko ne želi reći, a koje obavezno moraš znati
Prvi i najvažniji savjet!
Razmišljaj kao poduzetnik
Drugi najvažniji savjet – tajna je u pametnom kompromisu!
U.S.P.J.E.H. u potrazi za kvalitetnim prodajnim radnim mjestom
Treći i zadnji najvažniji savjet!

D. Bićanić započeo je 1998. godine profesionalnu karijeru na prodajnim i rukovodećim mjestima u njemačkom i hrvatskom hotelijerstvu. Godine 2003. ušao je u svijet poslovne edukacije usavršavanjem na području trenerstva i coachinga. Naredne 4 godine radio je kao direktor prodaje i prodajni trener u dvije edukacijske kuće. Godine 2007. osnovao je „Bićanić Consulting”, kroz koji je hrvatskim tvrtkama ponudio jedinstveni koncept primjenjive prodajne edukacije i savjetovanja temeljenog na prodajnoj stvarnosti i specifičnostima hrvatskog tržišta i gospodarstva. Sljedećih 5 godina više od 90 tvrtki (aktivnih u b2b prodaji, b2c prodaji, maloprodaji te telefonskoj prodaji) angažiralo je Danijela Bićanića u projektima poboljšanja prodajnog poslovanja. Kao konzultant i trener radi u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i na Kosovu. U ulozi prodajnog coacha imao je priliku prisustvovati više od 4000 b2b prodajnih razgovora, te pratiti preko 8000 maloprodajnih razgovora. Kroz „Bićanić prodajne treninge” prošlo je više od 800 prodajnih djelatnika, voditelja prodaje i menadžera prodaje. Danijel Bićanić je redoviti kolumnist u mjesečniku „Poslovni savjetnik” i gost-predavač na konferenciji „Superprodavač”. U slobodno vrijeme bavi se podučavanjem ving tsun kung fua.

Cijena: 178,50 kn
Akcijska cijena - 20%: 142,80 kn

OSNOVE MARKETINGA, P. Kotler, V. Wong, J. Saunders, G. Armstrong

Knjiga pokriva sva osnovna područja iz suvremene marketinške teorije i prakse, pa je stoga nezaobilazno štivo za sve koji žele obnoviti ili dopuniti postojeća znanja.
Autori nam daju sveobuhvatni uvid u tematiku na vrlo pristupačan način, s puno primjera i slučajeva iz prakse. Izuzetno je dobro grafički opremljena i aktualna, jer govori i o novim tendencijama u marketingu, kao što su internet poslovanje i e-trgovina, o globalnom marketingu u 21. stoljeću, društvenoj odgovornosti, izgradnji i upravljanju globalnim markama, kao i o drugim područjima suvremenog marketinga.

Cijena: 609,00 kn
Akcijska cijena - 20%: 487,20 kn

RJEŠAVANJE SUKOBA, D. Dana

Tvrtke koje prepoznaju činjenicu da postoji potreba za strateškim upravljanjem unutrašnjim sukobima bit će jedan korak ispred na iznimno kompetitivnom tržištu.
S vremena na vrijeme svaki se menadžer mora suočiti sa sukobima. Prvo, moramo razumijeti strukturu određenog sukoba kako bismo mogli odlučiti kako ga riješiti.
Ova praktična knjiga orijentirana je na pronalaženje rješenja, kako biste naučili:
- preventivnu medijaciju
- praktične alate za medijaciju sukoba
- tehnike pomoću kojih možete definirati sukobe kao situacije iz kojih svaka strana može izvući korist

Cijena: 178,50 kn
Akcijska cijena - 20%: 142,80 kn

Za dodatna pitanja ili narudžbe molimo kontaktirajte na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

porn porn

log0 AA 3