Kreativna radionica i autorska izložba u Kutini

Uskrsnuce

Uskrsnuce

Mjesto: Galerija Muzeja Moslavine
Vrijeme: kiparska radionica 27. 3. 2014 od 10,00 sati,
Autorska izložba Ivana Durakovića: 10. 4. 2014. u 19,00 sati
Suradnja: Mladen Mitar i Irena Bojko

Kreativna radionica u Galeriji Muzeja Moslavine /27. 3. 2014. od 10,00 sati

Učenici prvih razreda gimnazije Srednje škole Tina Ujevića Kutina, 27. ožujka 2014.g. sudjelovat će u radu muzejske radionice. Uz suradnju kustosa pov. umjetnosti Mladena Mitra i profesorice Irene Bojko bit će i akademski kipar Ivan Duraković koji će pokazati tradicionalne kiparske tehnike i njihove mogućnosti izražavanja, a što je i tema ove radionice. Sve ovo će se događati i u stalnom postavu Galerije u okruženju poznatih kiparskih djela hrvatske umjetnosti druge polovice 20. st.

Autorska izložba Ivana Durakovića

U Galeriji Muzeja Moslavine 10. travnja 2014., postavit će se izložba sakralne tematike autora Ivana Durakovića rođenog u Zagrebu 1977. godine. Završio Školu za primijenjenu umjetnost i dizajn u Zagrebu te diplomirao na zagrebačkoj Akademiji likovnih umjetnosti – Odjel za restauriranje i konzerviranje umjetnina – smjer kiparstvo. Kontinuirano obavlja radove na obnovi Zagrebačke katedrale od 2004. godine. Izvedeni kiparski radovi: Križni put u Vrapču, rigalice na Zagrebačkoj katedrali, bista Ivana Mažuranića u bolnici Vrapče, sv. Ivan evanđelist – grobna kapela u Drnišu, reljef sv. Josipa radnika – Stupovača. Koautor je srebrnog grba grada Zagreba u obliku relikvijara (poklon gradonačelnika papi Benediktu 16.) , bista Bonifacija Pavletića u Kutini. Predmet interesa u kiparstvu su mu portret i figura. Kipar Ivan Duraković se čvrsto odlučio za kristološku tematiku koja mu je postala najbliža, zato što se kroz restauraciju često susretao, radeći na mnogim sakralnim objektima. Koristi se raznim materijalima od bronce do gipsa. Ovaj put će izložit će tridesetak radova zajedno sa crtežima. Akademska iskustva dobro će mu doći u restauraciji ali on kod svog osobnog pristupa rado preuzima dobre uzore iz povijesti umjetnosti (Rodin) te ih na svoj način interpretira.