Kolorističke geometrijske forme Mladena Žunjića

U neprekidnom istraživanju i traženju puteva, prečica ili zaobilaznica koja vode prema savršenoj slici, suvremeni hrvatski umjetnik, slikar Mladen Žunjić, u novoj seriji slika, u kombinaciji ulja i akrila na formatima 100 x 100 cm, realizirao je kompleksan ciklus izrazitog kolorizma u kome dominiraju geometrijske forme, ovali većinom

I nove su slike građene u dva sloja, gornji čini crtež, formiran od debelih vijugavih crta, roj lebdećih zmija, a da bi se ispod njega rasprostirao bogati svijet kolora i geometrijskih formi, koji žive istodobno i posve odvojene, samostalne živote ali i spojene, sjedinjene i jedinstvene u istom volumenu.

Slikar ukazuje na snažno izraženu ambivalenciju ( sviđa mi se, ne sviđa u isti trenutak) današnjeg svijeta i delikatne uloge čovjeka, koji je duboko zagazio u svemir a da bi mu u isti tren njegova najuža okolica bila posve nepoznata.

Bogati kolor Mladena Žunjića nesumnjivo dočarava stvarne ( ili ipak nestvarne) mogućnosti današnjeg čovjeka, limitirane simboličnim crtežem koji se izdiže iznad obilja boja, iznad svih nas.

Veliki format i u ovom nizu pokazuje svoje brojne prednosti. Jedna od njih je svakako izrazita mogućnost prepoznavanja i doživljavanja velike scene svijeta , na kojoj se odvija svakodnevna drama i na kojoj smo, svi mi, samo statisti, bez obzira koliko se uvjeravali u nešto posve drugo.

Žunjićeve slike nose redom, karakter, snažnih dramatskih situacija, dubokih emocija, koje izvire iz palete jakih boja, iz stalne i nepredvidljive gibljivosti oblika koji nastavaju sliku, tvoreći izmjenjivi, ponekad i uznemirujući ritam.

Na Žunjićevim se slikama uvijek nešto dešava, fragmenti se međusobno traže, boje se prelijevaju i dišu, radujući se vlastitom postojanju i svi ti elementi imaju svaki svoju neponovljivu priču, uklopljenu u tajanstveni labirint života.

Novi niz akrila i ulja u velikom formatu slikara Mladena Žunjića, rezultat je senzibiliziranog promišljanja i promatranja svijeta ali i neposrednog okruženja umjetnika.

Miroslav Pelikan