Najnovija verzijia BMW i8

Radi se o Roadsteru koji za cilj ima upropaštavati frizure svojih vlasnika, dok s druge strane čuva planetu od zločestih čestica koje su zli ispušni sustavi u stanju proizvesti i izbaciti u ovo malo atmosfere što nam je svima ostalo

BMW i8 Roadster u proizvodnju je krenuo tek prije nekih nekoliko mjeseci, ali službeno predstavljanje je tek ovih dana obavljeno u Leipzigu. Tom je prigodom novinarima iz svih zemalja svijeta predstavljeno ovo najnovije čudo tehnologije, tehnike i dizajna, a prema dosadašnjim reakcijama, reklo bi se da će ovaj topless nastavak sage o i-osmici biti jako dobro prihvaćen i od strane kupaca. Doduše, s obzirom na nekih 140,000 eura, za pretpostaviti je da kupci baš neće rasti u vrtovima i voćnjacima, ali i8 ionako nikada nije bio zamišljen kao automobil za široke mase, pa u tome niti nije poanta.

Što se motora, pogona, ovjesa i svega ostalog tiče, priča o ovom Roadsteru je manje-više ista kao i kod njegovog brata s krovom. Dakle, i8 Roadster je i dalje Hibrid, raspolaže s motorom zapremine 1,5 litara iz kojeg u kombinaciji sa svom silom struje izvlači nekih 375 konjskih snaga. No i to je sasvim dovoljno za poprilično interesantne performanse, odnosno 4,5 sekundi do „stotke“ i maksimalnu brzinu od (limitiranih) 250 kilometara na sat.

Ovaj PHEV je zbog svoje obnovljene i ojačane baterije navodno sposoban proizvoditi točno nula emisijskih plinova, ali samo u vožnji na baterije, kada bi autonomija trebala iznositi nekih 53 kilometra. E sad…s obzirom na iskustva u realnom svijetu, ta bi se vrijednost za koji kilometar mogla smanjiti, ali u tome ne treba tražiti problematiku, jer i8 Roadster sigurno neće kupovati ljudi kojima je vožnja na baterije prva i posljednja stvar koju očekuju od automobila.

Uglavnom, BMW i8 Roadster je i dalje pred vama. I dalje zanimljiv, još uvijek dovoljno poseban da ljudi oko njega vrte glave i eko-mentalisti odobravaju njegovo postojanje, te istovremeno brz taman koliko bi jedan takav automobil trebao biti. No ono najbolje od svega i dalje je dizajn, jer ako za „originalni“ i8 vrijedi opis „prelijep“, onda se za ovu topless-verziju u najmanju ruku može reći…hm…nešto još bolje od gore navedenog epiteta. Pa kako ne bih izmišljao nove riječi i bespotrebno komplicirao stvari, mislim da je dovoljno reći samo „pogledajte ga“. Ivan IGloo Gluhak automobili.hr, foto: BMW Group

 

Akademija art Zagreb

Najava 11. zaprešićke likovne kolonije “Matija Skurjeni” 2019, 25. svibnja

Ovogodišnja, 11. po redu, zaprešićka likovna kolonija "Matija Skurjeni" 2019. održati će se u prostoru Kluba ZAPREŠČAN, ulica bana Josipa...

Međunarodna likovna kolonija mladih u Ernestinovu

U vrijeme proljetnih praznika u Ernestinovu nedaleko od Osijeka, inače poznatom po kiparu Petru Smajiću i Kiparskoj koloniji, održava se...

Donna Vekić u 2. kolu Stuttgarta

Najbolja hrvatska tenisačica Donna Vekić (WTA - 25.) plasirala se u osminu finala WTA Premier turnira u Stuttgartu U dvoboju...

Šestu godinu zaredom Erste banci dodijeljen certifikat Poslodavac Partner

Certifikat Poslodavac Partner, prestižno priznanje za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima koje dodjeljuje tvrtka SELECTIO, i ove je godine dodijeljen...

Najveća umjetnička instalacija u Austriji prekrila zgradu bečke vijećnice

U okviru radova na sanaciji fasade bečke gradske vijećnice (Rathaus) srednji toranj zdanja sa svojih 98 metara visine od sredine...

MEĐUNARODNI ORGULJAŠKI FESTIVAL 13. Ars organi Sisciae

Glina, Sisak, Petrinja, Sela, Martinska Ves, Voloder, Ivanić-Grad od 4. do 12. svibnja Ukoliko trebate prijevoz na otvorenje festivala organiziran...

Novo