Skip to content

Fuliranje proglašeno najboljim sadržajem na zagrebačkom Adventu

U organizaciji Turističke zajednice grada Zagreba, održano je online glasovanje/ anketa za najbolju Adventsku lokaciju tj. sadržaj u sklopu najboljeg Adventa u Europi. Tako je pored 12 lokacija, upravo Fuliranje odnijelo titulu najboljeg sadržaja na zagrebačkom Adventu

Već šestu godinu Fuliranje oduševljava svojim originalnim kreativnim programima, a do sada su ga obišla 2 milijuna posjetitelja. Life is a circus ovogodišnji je moto i koncept koji se i ove godine pokazao kao odličan koncept i sadržaj. Također, ove godine je Fuliranje u novom ruhu i na novoj lokaciji, zagrebačkom Strossmayerovom trgu, između Zrinjevca i Tomislavca, što je uvijek izazovno za organizatore kada se mijenja lokacija uhodanog programa, ali još jednom se dokazalo najvažnije i zlato pravilo kod organiziranja manifestacija, kako je kvalitetni sadržaj kralj.

Roman Pokos, direktor kreativne agencije Kokoš ili jaje, koja je organizator Fuliranja, istaknuo je da su uloženi ogromni napori, od uređenja i izrade dizajnerskih funkcionalnih kućica do osmišljavanja programa i odabira najboljih najmoprimaca i zato mu je jako drago što su i posjetitelji prepoznali poseban duh Fuliranja i rado ga posjećuju.

A upravo prvenstveno kvalitetan, raznolik, kreativan i drugačiji sadržaj je sama esencija Fuliranja, koji već šest godina oduševljava novitetima i konceptom koji je svake godine drugačiji, ali ostaje u istom duhu zarazne pozitivne i urbane energije. Najbolji dokaz ili proof of concept je upravo interes i posjećenost Fuliranja kroz ovih šest godina i jedina relevantno priznanje, a to je i dokaz spomenute titule najbolje lokacije na Adventu jer su upravo posjetitelji Adventa glasali u anketi za najbolju lokaciju.

Najbolja reklama uvijek je bila i uvijek će biti ona od usta do usta i to je imperativ i recept za dugoročni uspjeh i samoodrživost. A ekipa iz agencije Kokoš ili jaje, uspjela je doći do te razine gdje su upravo oni sami najbolji marketing tj. njihovo obećanje, dosljednost i kvaliteta koju isporučuju. A tome je i dokaz ne samo uspješnost Fuliranja, nego i ovogodišnjeg Zagreb Burger Festivala koji je pokrenuo revoluciju street fooda u Zagrebu i dokazao se kao odličan turistički proizvod, kao i pokazao pravi smjer u kojem se naš turizam mora razvijati.

Akademija-Art/hrturizam.hr