BRENDAONICA – Najava jesenskih termina radionica u Puli i Zagrebu

Akademija Art

Nakon održanih triju radionica pod nazivom: ‘ISKORISTI POTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA ZA BRENDIRANJE SEBE ILI SVOG PROIZVODA’ za nešto više od 70-ak polaznika u Puli i Zagrebu, na programu su ove jeseni dva termina

BRENDAONICA br. 4  u Puli, 1.10., 9-14h,  (Studentski dom Pula, Preradovićeva, 28A);

BRENDAONICA br. 5 u Zagrebu, 15. 10., 9-14h, (BIZkoshnica Coworking, Ilica 71).

BRENDAONICA je interaktivna radionica na kojoj će polaznici naučiti kako brendirati sebe ili svoj proizvod na društvenim mrežama.  Između ostalog, naučit će kako odabrati najbolju društvenu mrežu za svoj proizvod, koje su najefikasnije vještine, tehnike i alati za društvene mreže te kako se služiti blogovima te kreirati sadržaj prilagođen svojoj ciljanoj publici.

Ideja o stvaranju BRENDAONICE nastala je spontano, kao plod dugogodišnjeg rada u marketingu i PR-u Morene Milevoj, autorice i nositelja projekta:  ‘Dugogodišnje iskustvo rada u području marketinških komunikacija kao i iskustvo u vođenju vlastitog modnog bloga s više od 16 tisuća pratitelja na Facebooku omogućava mi savršeno razumijevanje mogućnosti i potencijala društvenih mreža kako za razvoj vlastite karijere tako i za razvoj poslovanja. Želja mi je svoje iskustvo, znanje i vještine podijeliti s polaznicima radionica.’

Brendaonica 1

Uz Morenu Milevoj, na zagrebačkoj radionici pridružit će joj se kao predavač Tomislav Pancirov, stručnjak za digitalni marketing s bogatim iskustvom rada s velikim klijentima.

BRENDAONICA  je namijenjena svima koji žele poboljšati vlastito poslovanje te povećati prodaju svojih proizvoda i usluga pomoću društvenih mreža, svima koji nude neki proizvod ili uslugu, bilo da se radi o vlasniku apartmana za iznajmljivanje ili o osobi koja unutar tvrtke, obrta ili OPG-a vodi ‘community managament’. Svima koji se žele bolje i kvalitetnije predstaviti u digitalnom svijetu, bilo da se radi o ‘freelance’ fotografu, dizajneru nakita ili profesionalnom plesaču s ciljem povećanja angažmana i prodaje proizvoda i usluga. Također, svima koji su u potrazi za poslom, žele promijeniti posao ili pokrenuti vlastiti biznis. Svima kojima su društvene mreže strast, hobi ili posao. Autor vizualnog identiteta  BRENDAONICE  je studio Illeconcept.

Obzirom na ograničenost kapaciteta, obavezna je prijava putem Google poveznice: goo.gl/2IqaA2 za radionicu u Puli te putem Google poveznice: goo.gl/lz7xQt za radionicu u Zagrebu.

Brendaonica 2

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Next Post

Željka Lovrenčić učvršćuje književne veze sa španjolskom

Poznata hrvatska hispanistica i prevoditeljica, dopredsjednica Društva hrvatskih književnika dr. sc. Željka Lovrenčić,  puno je učinila na promociji suvremene hrvatske književnosti (prije svega poezije) u hispanskom svijetu Objavila je petnaest knjiga hrvatskih autora […]
tmn