Neobična kampanja modne kuće Louis Vuitton

louis vuitton final fantasy

Nema toga što modni brendovi neće učiniti da privuku profit. Coach je za svoju kampanju angažirao psića Lady Gage, Katy Perry je snimila božićni jingle za H&M dok se suradnja Balmaina i H&M-a smatra jednom od najuspješnijih u modnoj povijesti što se tiče (inteligentno promišljene) marketinške propagande koja je prouzrokovala neviđeni hype među kupcima diljem svijeta.

Louis Vuitton je, naime, otišao korak dalje targetirajući u svojoj novoj kampanji poprilično usku skupinu kupaca – gamere koji vole high end odjeću. Kreativni direktor francuske modne kuće, Nicholas Ghesquière, na svom je Instagram profilu najavio kampanju riječima: “Stvarnost i mašta postaju jedno”. Kao glavna se zvijezda fotografija tako našao jedan poprilično zgodan – avatar. Riječ je o Lightning, ženskom liku iz video igre Final Fantasy, izmišljenoj djevojci roze kose koja poprilično sliči japanskom modelu Fernandi Ly koja je nosila reviju Louis Vuittona za jesensku kolekciju. No, to nije prvi puta da se moda spojila s video igrama: Pradini su se avatari našli na stranicama japanskog časopisa Arena Homme Plus dok je Jeremy Scott kreirao kolekciju inspiriranu Mario Brothers-ima i Nintendom. Tko zna? Možda smo na pragu nove modne revolucije? fashion.hr