Najbolje vježbe za vaš horoskopski znak

vjezbanje

vjezbanje

Uvijek je dobro mijenjati vrstu tjelovježbe kojom se bavite i isprobavati nove stvari – ali, sigurno postoji i neki oblik vježbanja koji savršeno odgovara vašoj osobnosti! Otkrili smo kako pronaći najbolji mogući trening za sebe – putem astrologije. Vaš horoskopski znak otkriva puno toga o vama, htjeli vi to priznati ili ne, stoga i ne čudi što su astrolozi i numerolozi napravili popis idealnih vježbi za svaki horoskopski znak.

U nastavku pročitajte koje karakteristike odgovaraju vašem znaku – i tko zna možda pronađete upravo savršen oblik tjelovježbe već danas!

OVAN (21. ožujak – 20. travanj)

Vaša osobnost: Snažni ste, natjecateljskog i avanturističkog duha i želimo svu sreću svakome tko se na bilo koji način mora ili želi natjecati s vama.

Idealna vježba: Grupni sat cyclinga – omogućuje vam praćenje vlastitog napretka i budi u vama želju za natjecanjem što će samo ići u vašu korist jer ćete težiti tome da ste svaki put sve bolji i bolji.

BIK (21. travanj – 21. svibanj)

Vaša osobnost: Poznati po svom chill stavu, smireni i stabilizirani bik voli vježbati u prirodi jer na taj način “hrani” svoju dušu.

Idealna vježba: Boot camp u prirodi – žestoka tjelovježba koja sadrži puno ponavljanja Burpeeja, sklekova i plenkova, ali istovremeno daje dovoljno prostora za uživanje u zemlji i prirodi savršena je ravnoteža za upornog, ali strpljivog bika.

BLIZANCI (22. svibanj – 20. lipanj)

Vaša osobnost: Često ste pod stresom i vodite duge i teške razgovore sami sa sobom, gotovo vam je teško pobjeći od vlastitih misli – to je zato što su blizanci poznati kao intelektualci i veliki mislioci. Kako biste izbjegli dosađivanje i ostali fokusirani uvijek dišite duboko tijekom vježbanja i posvetite se vježbi i duhom i tijelom.

Idealna vježba: Pilates – satovima pilatesa fokusirat ćete se na disanje, ali i protok vježbi te tako zadržati sve svoje misli u dvorani.

RAK (21. lipanj – 22. srpanj)

Vaša osobnost: Osjetljivi emotivac koji voli provoditi vrijeme s obitelji, pogotovo u kuhinji. Kako biste potrošili višak kalorija, odaberite tjelovježbu kojom ćete angažirati i tijelo i um te uspješno prenijeti svoju energiju na druge.

Idealna vježba: Yoga – ako tražite vježbu koja se fokusira i na vanjštinu i na unutrašnjost, yoga je vaš savršen odabir. Yoga uključuje cijelo tijelo te radi na protoku energije, a istovremeno vam dozvoljava da povežete i svoje tijelo i um.

LAV (23. srpanj – 22. kolovoz)

Vaša osobnost: Tipični zabavljač i pokretač zabave, lav je poznat po kreativizmu i sposobnosti animiranja, pogotovo ako ima dobru publiku.

Idealna vježba: Satovi plesa ili Zumbe – ako se volite zabavljati i dok vježbate, upišite se u plesni studio gdje će svaki sat za vas biti performans. Koreografirani plesni pokreti, bilo da su jednostavni ili napredni, za vas će biti savršen cardio trening!

DJEVICA (23. kolovoz – 22. rujan)

Vaša osobnost: Poznata kao uspješna, metodična perfekcionistica među horoskopskim znakovima, djevica uvijek sve želi popraviti i dovesti do savršenstva.

Idealna vježba: Vježbe za core – jedna od glavnih prednosti vježba za core je mogućnost vježbanja svojih instinkta i osjećaja. Vježbanje na TRX-u osnažuje djevicu i daje joj osjećaj kontrole nad svojim umom i tijelom.

VAGA (23. rujan – 22. listopad)

Vaša osobnost: Nikada ona koja započinje svađu (ili radi probleme), vaga je prijateljski znak i ona koja smiruje strasti – a njeni interesi obično uključuju ravnotežu i uljepšavanje stvari.

Idealna vježba: Barre – ovdje je fokus na izoliranju pojedine skupine mišića i njihova jačanja kroz male, brze pokrete koje zovemo titrajima. Također, Barre se fokusira na tipične ženske problematične zone: bedra, bokove, stražnjicu, trbuh i ruke – nakon čega slijedi istezanje koje pomaže u izduživanju mišića.

ŠKORPION (23. listopad – 21. studeni)

Vaša osobnost: Najintenzivniji znak zodijaka, poznat po neustrašivosti i strastvenosti oko svega u životu – ni tjelovježba kod njih nije iznimka.

Idealna vježba: Vježbanje u vodi – kod vas se sve vrti oko adrenalina, a vježbanjem ili trčanjem podsjećate se kako ste vi ti koji su glavni. Vježbe u bazenu, ili standardno plivanje za vas su idealna vježba jer otpor koji stvara voda u vama budi još veću želju za napretkom i boljim rezultatima.

STRIJELAC (22. studeni – 21. prosinac)

Vaša osobnost: Strijelci su poznati kao najbolji sportaši u zodijaku. I to zbog nevjerojatne snage koje posjeduje njihovo tijelo i um.

Idealna vježba: Fitness satovi koji posjeduju velik broj različitih tehnika i sagorijevanju velike količine kalorija, a istovremenu vas rješavaju stresa i pomažu u pronalasku ravnoteže.

OVAN (22. prosinac – 19. siječanj)

Vaša osobnost: Uvijek discipliniran, stabilan oslonac koji se svemu posvećuje na duže staze – stoga su vježbe koje zahtijevaju izdržljivost, strpljenje i preciznost za vas najbolje.

Idealna vježba: Kako biste povećali izdržljivost vlastitog tijela, sporije vježbe bi mogle biti pravi način kako da to postignete. Prisiljavanje mišića da rade u nižoj brzini aktivirat će mišićno tkivo i dovesti do još boljih rezultata. Plus: tako ćete svakako izbjeći ozljede.

VODENJAK (20. siječanj – 18. veljače)

Vaša osobnost: Odlični ste su očuvanju svoje osobnosti bez obzira na grupu u kojoj se nalazili. Za vas su najugodnija grupna vježbanja, posebice ako uključuju prijatelje ili su humanitarnog karaktera.

Idealna vježba: Grupni satovi vježbanja – natjecanje u timu stvara u ljudima veću želju za pobjedom i generalno što boljim rezultatima. Istovremeno, grupa je ta koja vas tjera da date sve od sebe i nikako ne odustanete prijevremeno.

RIBE (19. veljače – 20. ožujak)

Vaša osobnost: Dobre vijesti? Empatija koju prirodno posjedujete čini vas najboljim prijateljem s kojim se svatko želi ispuhati na loš dan. Loše vijesti? Tendencija da osjećate stvari vas često umara. Kako biste ostali fokusirani, smireni i lišeni ikakve anksioznosti pokušajte s meditiranjem ili vježbama u vodi – na kraju krajeva, što drugo reći vodenom znaku?

Idealna vježba: Aquacycling – jedinstvena metoda vježbanja koja je prirodni detox za tijelo jer masirate mišiće dok pedalirate kroz vodu.

Wall/Fitness Magazine